מצבר לקיה קרניבל 80 אמפר ( שנפ ) מ 565 שקלים ניתן להזמין עד הבית

מצבר לקיה קרניבל במבצע לוהט

By שי 0 Comment אוגוסט 24, 2020

קנו עכשיו מצבר לקיה קרניבל במחיר הוגן , ניתן לבחור בין מצבר שנפ או VARTA. מצברים לקיה קרניבל איכותיים ביותר עם אחריות יצרן

מצבר לקיה קרניבל במבצע לוהט

☑️ מצבר לקיה קרניבל SHNAPP 80 AH מ 565 שקלים

☑️ מצברים לקיה קרניבל 95 אמפר של שנפ 955 שקלים

לקנייה\ייעוץ התקשרו – 072-392-1104

מצברים לקיה קרניבל – האיכותיים ביותר

המצברים המומלצים לדגמי קיה קרניבל הם מצברי 80 אמפר עד 95 אמפר. טווחי המחירים למצברים אלה נעים בין 565 ש"ח למצברי שנפ 80 אמפר ועד ל 955 למצברי שנפ 95 אמפר.

 

לאחר שראיתם איזה מצבר מתאים לקיה קרניבל ניתן להזמין הזמנת מצבר לקיה קרניבל עד הבית בתוספת תשלום

ספקת חשמל למערכות חשמליות ברכב

מצברים לקיה קרניבל יכולים לספק חשמל מעצמם, אך לזמן די מוגבל. בדרך כלל, בתנאים רגילים, אם אין מקור שיחזיר את הטעינה שנפרקה, הבטרייה תחדל לעבוד. זה יכול לקרות בתוך שעה או אפילו פחות. על מנת שהבטרייה תיטען עוד ועוד (מצבר לקיה קרניבל בד"כ בעל אורך חיים ממוצע של 3 עד 5 שנים בערך) קיים במנוע התקן שמשמש לטעינה. האלטרנטור הוא זה שמעביר חשמל שמיוצר במנוע, בחזרה למצבר.

מלבד התנעה של כלי הרכב, ויהיה זה אופנוע, רכב משפחתי או סירת מרוץ, למצבר יש עוד הרבה שימושים. בגדול, מדובר על אספקת זרם קבוע לכל צרכן חשמל. לדוגמא, הפעלה של מזגן חשמלי או חלונות חשמל. גם כשמפעילים וישרים, כאשר מדליקים אורות או משתמשים במצת, למעשה צורכים את החשמל שמגיע מהמצבר. לכן, אפשר לומר בוודאות שאיכות המצבר חיונית על מנת להפיק את המירב מהרכב שלנו, הן בהתנעה והן בזמן נסיעה.

מצבר לקיה קרניבל – העולם זקוק למצברים והרבה

ככל שהטכנולוגיה משתכללת, אפילו כאשר ישנה אנרגיה סולרית, מתברר שהעולם זקוק לעור ועוד מצברים. ולא רק כלי רכב חשמליים או מנועי בעירה פנימית צריכים מצברים תקינים ואיכותיים. הם נדרשים גם בהרבה מאוד כלי עבודה חשמליים וכן במערכות סולאריות. מצברים נדרשים לצרכי גיבוי, אם חוששים שאספקת החשמל הרגילה עשויה להיפסק לזמן כלשהו. גם כיסאות גלגלים חשמליים, קלנועיות, רכבי שירות במפעלים, מלגזות, ציוד מכאני הנדסי, זקוקים כולם לבטריות מתפקדות על

ניתן לקנות או לקבל מידע נוסף על מצברים לקיה קרניבל באתר לירון מצברים

לקנייה של מצבר לקיה קרניבל עד הבית חייגו: 072-392-1104