השכרה של אוהלים למסיבת רווקות ורווקים

חגיגה של מסיבת רווקות

השכרה של אוהלים למסיבת רווקות ורווקים

By שי 0 Comment אפריל 30, 2019

בפוסט הקודם שלנו דיברנו קצת על השכרה של אוהלים לאבלים אך כרגע נדבר על הצד האחר של האוהל והשימוש בו גם לתקופות הרבה יותר משמחות כמו חתונה,חינה,ובמקרה שלנו מסיבת רווקות\רווקים!

החיפוש אחר לוקיישן למסיבת רווקות או מסיבת רווקים יתבסס על מגוון רחב של דרישות וצרכים ובין היתר: התקציב אותו אתם מייעדים לקיום המסיבה (תקציב אשר תלוי בגובה סכום ההשתתפות של כל אחד מהמוזמנים למסיבה), עונת השנה, קונספט והעדפות אישיות.

במקרים רבים התקציב של מסיבת הרווקות/ רווקים לא יהיה גבוה במיוחד (בכל זאת, צריך לקחת בחשבון שיש גם את ההוצאות לחתונה באופק) או שההעדפה תהיה לנצל את רוב התקציב לצורך אטרקציות חווייתיות ומעניינות.

במקרים כאלו, המקום המתאים ביותר לקיום המסיבה יהיה אוהל איכותי ורחב ידיים  אותו ניתן יהיה להשכיר מחברה מקצועית המתמחה בהשכרת אוהלים לאירועים. יש לצייין שכבר ביצענו מספר מחקרים והשוואות מחירים ואנו ממליצים לכם לבדוק מחירים', גדלים שונים של אוהלים וציוד באתר אוהלי הפסגה אשר שוברים את השוק לטובת הלקוחות!

חגיגה של מסיבת רווקות

איתור ההתאמה המושלמת

אם עוד לא יצא לכם להשכיר אוהלים לאירועים, אתם עלולים לחשוב על אוהלים קטנים מהסוג שאנחנו רואים בעת יציאה לקמפינג על חוף הים.

ובכן, מדובר בחשיבה מוטעית אוהלים לאירועים ובתוך כך גם כאלו אשר יכולים להתאים למסיבות רווקות ורווקים הם אוהלים גדולים במיוחד יכולים להיות מותאמים גם עד ל-100 אנשים (ישנם גם אוהלים קטנים יותר אשר יכולים להתאים לעד כ-30 אנשים), הם מרשימים והם עשויים מחומרים איכותיים העמידים בפני נזקי מזג האוויר השונים.

לצד השכרת האוהל עצמו ניתן גם להשכיר את הציוד לאוהל שולחנות, כיסאות ואת כל האלמנטים האחרים להם אתם עתידים להזדקק במסיבה.

כל הפרמטרים הללו הופכים כאמור את אותם אוהלים ללוקיישן מושלם לקיום המסיבה כמובן, שבאפשרותכם להיות יצירתיים ומקוריים ולקשט את האוהל בצורה אשר תתאים לאירוע.

מסיבה

הזמן ליצירת חוויות

מסיבות רווקים ורווקות יכולים ליצור חוויות נפלאות, מהסוג שהחתן או הכלה, יזכרו כל החיים ובכל פעם שהזיכרונות יצופו, הם יעלו חיוך גדול על הפנים.

כאמור, אוהל מעוצב ומרשים יכול להוות ללא כל ספק כלוקיישן אופטימאלי לקיום מסיבה שכזאת, כל עוד אתם בוחרים את האוהל בצורה מוקפדת ושמים דגש גם על בחירת החברה אשר תשכיר לכם את האוהל החברה אמורה להיות אחראית בין היתר על התקנת האוהל ופירוקו וכמובן, ברוב המקרים תשמח לתת לכם שירותיי יעוץ מקדימים אשר יסייעו לכם בקבלת ההחלטות הנכונות והמתאימות.