כיצד לחסוך כסף בתיקון המזגן.

מילוי גז למזגן

כיצד לחסוך כסף בתיקון המזגן.

By eitan 0 Comment דצמבר 11, 2016

בס"ד

זמגנים חיוניים מאוד בארצנו הקטנטונת אם עד לפני כמה שנים טובות המזגן היה מותרות היום כבר הזמגן אינו נחשב מותרות על פי מכון דוידסון שהינו שלוחה של מכון ויצמן ההתחממות הגלובלית שקשור קשר ישיר ל"אפקט החממה" הינה אחת הבעיות הקשות שהמדע מתמודד איתם כתוצאה מאפקט החממה כדור הארץ מתחמם ולכן חם לנו יותר ויותר כל שנה מחדש הצורך במזגן עולה בעקבות זה.

המזגן אמור להקל עלינו את החיים לקרר את הסביבה בה אנו נמצאים בחודשי הקיץ ולחמם עבורנו את החורף הקר.

המזגן אמנם מבצע את עבודתו נאמנה אך כמו לכל מוצר חשמלי או מכני יש בלאי כתוצאה מהבלאי מתחילות לצוץ תקלות בתפקוד המזגן. ישנם מגוון רחב של תקלות שיכולות לקרות במזגן הביתי או התעשייתי ולא את כולם אנו יכולים לפתור בכוחות עצמנו. לשם כך יש טנכאי מזגנים שאמור לתקן עבורנו את התקלה כדי שנוכל להמשיך להנות משירותיו המופלאים של המזגן.

מזגן מפוצל עילי
מזגן מפוצל עילי

הישראלי הממוצע ברוב המקרים מחכה עד הדקה האחרונה לפתור את בעיותיו גם בתיקון מזגנים נוהג כך. למעשה 78% מקריאות השירות לטכנאי מזגן קורות בחודשי הקיץ בשאר החודשים כמעט ואין לטכנאי מזגנים עבודה כתוצאה מכך עולים המחירים דווקא בחודשי הקיץ וזהו עניין של ביקוש והיצע. ישנם אפילו תקלות מסוימות שבזמן העונה של תיקון מזגנים טכנאי מזגן לא יתייחס אפילו אליהם היות ותקלות אלו אין בהם הרבה רווח עבור הטכנאי לדוגמה תקלה במזגן של נזילת מים בעונת הקיץ שבה מבוקש ביותר טכנאי מזגן עלולה להגימר ברדיפה אחר טכנאי מזגן ללא הועיל וכיון שאין רווח גדול עבור תיקון תקלה שכזאת.

בנוסף הביקוש לטכנאי מזגן דווקא באזור המרכז בעונת הקיץ יהיה הרבה יותר גדול מאיזורים אחרים היות ותפקיד מרכזי בפעולת המזגן הוא ייבוש האויר שנמצא בחדר בו עובד המזגן זו הסיבה גם שהמזגן מוציא מים המים האלו למעשה זה הלחות שהמזגן מייבש מהחדר בו הוא עובד כיון שאזור המרכז קרוב לים והלחות בו גבוהה מנוע המזגן עובד קשה יותר מאשר במקומות יבשים לכן הביקוש של טכנאי מזגן בראשון לציון יהיה הרבה יותר גבוה מאיזורים אחרים לדוגמה.

מילוי גז למזגן
מילוי גז למזגן

אז איך אפשר לחסוך את העלויות הגבוהות בחודשי הקיץ?

בראש ובראשונה לא צריך לחכות לחודשי הקיץ על מנת לתקן את המזגן מומלץ לעשות בדיקה יזומה למזגן מידי כמה חודשים עוד לפני התחלת עונת הקיץ עלמנת לגלות תקלות לא רצויות כאשר יש לנו מידע מוקדם לפני התחלת העונה נוכל להזמין טכנאי מזגנים ולקבל מחיר הגון עבור תיקון התקלה.

כיצד יש לבחור טכנאי מזגנים?

בחירת טכנאי מזגנים היא עבודה לא קלה ישנם הרבה טכנאים ולא תמיד אנו יודעים אם הם מקצוענים או לא מקצועיות היא חלק נכבד אם לא העיקרי בלהיות טכנאי מזגנים עבודתו של טכנאי מזגנים כוללת קודם כל דיאגנוזה של התקלה לדעת לאבחן את הבעיה מאיפה היא נובעת וזהו החלק העיקרי בעבודה זיהוי לא נכון של התקלה לא מועיל לכלום ולמעשה גם אם יבצעו תיקון התיקון אינו נכון והתקלה לא נפתרה לכן חשוב לבחור טכנאי מקצועי עם נסיון והמלצות מלקוחות קודמים שקיבלו שירות ועבודה וממשיכים להמליץ על טכנאי המזגנים. עוד דבר שיש לבדוק עמידה בזמנים כמה פעמים חיכיתם לטכאני שהבטיח להגיע בשעה מוסימת ובא בשעה אחרת לגמרי אם לא ביום אחר? דיוק ועמידה בזמנים מראה על שירות מקצועי ואמין.

באתר טכנאימזגניםבתלאביב.co.il ניתן למצוא טכנאי מזגנים מקצועי עם המלצות חמות מלקוחות באיזור מגורכם הקדימו ופנו לטכנאי מזגנים כדי לתקן את התקלות במזגן ותקבלו שירות ויחש אישי לכל לקוח.