החלפת לוחות חשמל בסיוע חשמלאי מוסמך - בטיחות חשמל מעל הכל

החלפת לוחות חשמל בסיוע חשמלאי מוסמך

By שי 0 Comment אוקטובר 14, 2016

החלפת לוח החשמל במקצועיותלוח חשמל הינו הדבר החשוב ביותר בכל דירה ודירה. בעזרת לוח החשמל, ניתן לספק אספקת חשמל תקינה לכל הבית. ישנה חשיבות רבה בלוחות חשמל תקינים. ללא לוחות חשמל תקינים, ישנם שיבושים רבים באספקת החשמל וכן, אי יכולת למנוע קצרים חשמליים ואך מקרים שונים של התחשמלות. לכן, במידה ולוח החשמל הנוכחי שלכם הינו לוח חשמל בעייתי, יש להיעזר בשירותיו של חשמלאי מוסמך לצורך החלפת לוח החשמל.

מהו לוח חשמל?

התקנה של לוחות בעזרת חשמלאילוח חשמל הינו לוח אשר כל זרם החשמל אל כל דירה, תלוי בו. בעזרת הלוח עובר הזרם החשמלי מהלוח אל הדירה כולה. הלוח אחראי על ניתוק חלקים שונים של חשמל בדירה במידה וישנם עומסי חשמל בעקבות שימוש מרובה במוצרים חשמליים. במידה ויש ניתוק מעין זה, יש צורך לנתק כמה מהמכשירים החשמליים ולהרים את המתג אשר קפץ ובגללו נותק כל החשמל באותו האזור. כמו כן, בלוח החשמל מותקן פחת שמטרתו היא לנתק את אספקת החשמל כולה, במידה והוא מזהה מקרים בהם ישנה אפשרות להתחשמל בעקבות שימוש לא נכון או מסוכן בחשמל. אין ספק שללוחות החשמל ישנו תפקיד יעיל ומשמעותי. לכן, חשוב מאוד שלוחות החשמל יהיו תקינים באופן תמידי ובמידה והם אינם תקינים או זקוקים להחלפה, יש צורך להזמין חשמלאי מוסמך אשר יעשה זאת. קראו באתר חברת חשמל מהו גובה לוח החשמל במיתקן חשמל דירתי.

החלפת לוחות חשמל על ידי חשמלאי מוסמך

בדירות ישנות, ארון החשמל המכיל את לוח החשמל מצוי לרוב מחוץ לבית, דבר אשר צריך יציאה מהבית בכל פעם שיש קפיצת חשמל באזור כלשהו, בכדי להרים את המתג הרלוונטי ולהחזיר את אספקת החשמל לאותו אזור. אולם כיום, מתקינים בדירות חדשות את ארון החשמל בתוך הבית. ארון החשמל הביתי חייב להיות עשוי פלסטיק בכדי למנוע מצבים של שריפות בעקבות קצרים חשמליים ועוד. כאשר ישנה בעיה בלוח חשמל כלשהו, לא משנה אם הוא ממוקם מחוץ לבית או בתוך הבית, לא פעם תידרש החלפת הלוח כולו. עם חשמל אסור לשחק וכאשר משהו לא נראה תקין בלוח, עדיף שלא להסתכן ולהחליף את הלוח כולו. כמובן שעבור החלפת לוחות חשמל, אין להיעזר באף אחד מלבד חשמלאי מוסמך. אין לבחור בחשמלאי חובבן ואין לנסות לעשות זאת באופן עצמאי, חשמל יכול להוות סכנת חיים ממשית למי שאיננו יודע כיצד לגשת אליו. לכן, חשוב מאוד לבחור בחשמלאי מוסמך לצורך החלפת לוחות חשמל.

בחירה של חשמלאי מוסמך

כיצד לבחור את החשמלאי הרלוונטי עבורכם?

ראשית כל, כאמור, חייב לבחור בחשמלאי מוסמך. לאחר שווידאתם שמדובר בחשמלאי מוסמך, כדאי גם לוודא שמדובר בחשמלי זמין ומקצועי, אשר יבצע את החלפת הלוח שלכם בצורה הטובה והמקצועית ביותר, תוך פרק זמן קצר וכן, בצורה בטיחותית.

לאחר שווידאתם שמדובר בחשמלאי מוסמך ומקצועי, תוכלו לבחור בו כנותן השירות שלכם לצורך החלפת לוח החשמל בביתכם בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

מידע נוסף מומלץ ומקורות:

  1. אתר החשמלאים : electriciansil.com
  2. ניהול בטיחות במערכות : www.seeei.org.il 

כמו כן ניתן צפו בסרטון מומלץ על תכנון והבנה בנושא לוח החשמל